Kancelaria prawna what.now specjalizuje się w postępowaniach restrukturyzacyjnych i upadłościowych. Obecnie do jednego z naszych zespołów poszukujemy osoby na stanowisko: Asystent ds. administracji i obsługi klienta
Aplikuj jeśli:
- Chcesz zdobywać doświadczenie w obszarze administracji i obsługi klienta
- Charakteryzujesz się rzetelnością w realizacji powierzonych zadań
- Chcesz współpracować z zaangażowanym zespołem w ciekawej branży
- Lubisz pracę z dokumentami ale również nie obawiasz się kontaktu telefonicznego z klientem
- Radzisz sobie z zadaniami pod presją czasu
- Znasz pakiet MS Office
- Twoim atutem jest samodzielność, skrupulatność, a także zaangażowanie
- Jesteś dyspozycyjny pon.-pt. w godz.9-17
Czym będziesz się zajmować:
- Obsługą obiegu dokumentów finansowych /klient-kancelaria/
- Weryfikacją poprawności i kompletności dokumentów przy zachowaniu terminowości
- Archiwizacją dokumentów
- Ewidencją dokumentów w wewnętrznym systemie CRM
- Telefonicznym oraz mailowym kontaktem z klientami kancelarii
- Weryfikowaniem i aktualizowaniem danych klientów
- Współpracą z działem wsparcia sprzedaży oraz prawnym
- Dbaniem o pozytywny wizerunek kancelarii.
Zapewnimy Ci:
- Wdrożenie i wsparcie przełożonego
- Stałe zatrudnienie
- Pracę w zgranym zespole
- Niezbędne narzędzia pracy
- Prywatną opiekę medyczną
- Atrakcyjną lokalizację z widokiem na morze (niedaleko skm Sopot Wyścigi/ Gdańsk Żabianka)
Zainteresowane osoby proszone są o wysłanie CV na adres: hr@whatnow.pl z dopiskiem: Asystent ds. administracji i obsługi klienta do dnia 30.04.2022 r.
Prosimy o dodanie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).