Osoby, które przeszły pozytywną weryfikację, mogą przystąpić do rekrutacji:
Krok 1: IRK – Internetowa Rejestracja Kandydata – to podstawowy krok, który należy zrobić, aby dołączyć do naszej akademickiej społeczności. To tutaj odbywa się rejestracja online. Po wpisaniu danych osobowych wybiera się kierunek studiów, a system generuje gotowe dokumenty rekrutacyjne.
Krok2: Opłata rekrutacyjna z tytułu przeniesienia – należy ją wpłacić na podany w IRK numer konta w kwocie podanej przez dziekanat.
Krok 3: Aktualne zdjęcie – najlepiej poprosić fotografa o wykonanie takiego zdjęcia, jak do dowodu osobistego. Do dokumentów potrzebujemy jednej fotografii w formacie 3,5 x 4,5 cm, wykonanej frontem na białym tle. Jednocześnie prosimy o wgranie jej do IRK. Ważne, aby zdjęcia się nie różniły, tzn. by były jednakowe w wersji elektronicznej i papierowej.
Krok 4: Dokumenty rekrutacyjne – w IRK wygenerują się dokumenty rekrutacyjne (ankieta osobowa, umowa o studiowanie, ślubowanie), do których należy dołączyć:
- podanie do dziekana;
- kserokopię świadectwa maturalnego (w przypadku aplikacji na studia I stopnia) lub dyplomu i suplementu studiów wyższych (w przypadku aplikacji na studia II stopnia) – oryginał do wglądu;