Corleonis Sp. z o.o. S.K.A poszukuje kandydata lub kandydatki na stanowisko: Księgowa/księgowy.
Miejsce pracy: Rumia
Do głównych zadań osoby zatrudnionej należeć będzie:
- obsługa polis majątkowych (w tym zawieranie, rozliczanie oraz likwidacja szkód, kontakt z ubezpieczycielami)
- weryfikacja, dekretowanie i księgowanie dokumentów środków trwałych, wartości niematerialnych, naliczanie amortyzacji, księgowanie dokumentów OT, LT, MT,
- ewidencja umów leasingu zgodnie z przepisami bilansowymi i podatkowymi, sporządzanie wniosków kredytowych/leasingowych
- uzgadnianie i potwierdzanie sald kontrahentom,
- rozliczanie inwentaryzacji dotyczące środków trwałych,
- analiza i weryfikacja zapisów na kontach księgowych,
- sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz podatkowych związanych ze stanem i ruchem środków trwałych i wartości niematerialnych,
- udział w pracach związanych z aktualizacją obowiązujących dokumentów oraz usprawnieniem procesów w zakresie obszaru księgowości majątkowej,
- inne zagadnienia dotyczące księgowości majątkowej (w tym wystawianie faktur sprzedaży dot. majątku)
- księgowanie faktur kosztowych
- udział w sporządzaniu sprawozdaniu finansowym
- bieżąca pomoc w innych pracach działu księgowego
Wymagania:
- znajomość zagadnień rachunkowo – podatkowych,
- znajomość obsługi pakietu MS Office, bardzo dobra znajomość programu Excel,
- dobra organizacja pracy, samodzielność, terminowość, zdolności analityczne, umiejętność współpracy z zespołem,
- znajomość programu Enova lub Comarch XL będzie dodatkowym atutem,
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów – kierunkowe (Ekonomia, Rachunkowość, Finanse).
Ze swojej strony gwarantujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- Elastyczny czas rozpoczęcia i zakończenia dnia pracy.
Wymagane dokumenty:
- szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia), prosimy przesyłać na e-maila: rekrutacja@corleonis.pl