Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze:
Podinspektor(ka)/inspektor(ka) w Samodzielnym Referacie Ekonomicznym
(1 etat, umowa o pracę)
Główne obowiązki:
- Opracowywanie projektu planu dochodów i wydatków w układzie klasyfikacji budżetowej oraz budżetu zadaniowego;
- Sprawna weryfikacja i rejestracja w obsługiwanych systemach wniosków o zmiany w planie finansowym;
- Prowadzenie ewidencji planu finansowego dochodów i wydatków oraz jego uzgadnianie w systemie;
- Opracowywanie informacji półrocznej i rocznej z wykonania planu finansowego;
- Opracowywanie dokumentów sprawozdawczych, analitycznych, informacyjnych
i innych; - Współpraca z komórkami organizacyjnymi MOPR i jednostkami systemu pomocy społecznej
II. Wymagania niezbędne
- Wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu ekonomii, finansów lub administracji)
- w przypadku stanowiska podinspektora staż pracy nie jest wymagany
do zakwalifikowania się do kolejnego naboru - w przypadku stanowiska inspektora wymagany jest co najmniej roczny udokumentowany staż pracy na stanowisku we wskazanym w obowiązkach zakresie
- Znajomość obsługi komputera, w tym biegła obsługa pakietu MS Office,
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Znajomość ustawy o pomocy społecznej
- Wymagania dodatkowe
- Doskonała organizacja pracy własnej i umiejętność pracy zespołowej
- Rzetelność i odpowiedzialność
- Bardzo dobra komunikatywność
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wykonywania różnorodnych zadań
III. Wymagane dokumenty
- List motywacyjny
- Aktualne cv (z adresem e-mail – jeśli kandydat posiada lub numerem telefonu)
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje (w tym świadectw, dyplomów ukończenia studiów, itp.)
- Kserokopie poświadczające przebieg dotychczasowego zatrudnienia (świadectw pracy, zaświadczenie od obecnego pracodawcy potwierdzające staż pracy, itp.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - Oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych
Oświadczenia, zgoda na przetwarzanie danych osobowych i kwestionariusz osobowy do pobrania na stronie internetowej www.bip.mopr.gda.pl. Wszystkie oświadczenia należy opatrzyć własnoręcznym podpisem i datą.
- Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie w terminie do 15 kwietnia 2022 r.
w Kancelarii Ośrodka lub korespondencyjnie na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, 80-432 Gdańsk, ul. Konrada Leczkowa 1A.
Kopertę należy opatrzyć dopiskiem „Nabór – stanowisko podinspektor/inspektor SAMRE”.
Za datę złożenia dokumentów drogą pocztową uważa się datę wpływu dokumentów pod wskazany adres.
Oferty, które nie będą zawierały wymaganych dokumentów lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Osoby spełniające wymagania formalne zostaną powiadomione telefonicznie lub poprzez e-mail o dalszych czynnościach związanych z procesem rekrutacji.
W przypadku dużej liczby ofert przewidziany jest etap pisemnego testu z wiedzy merytorycznej.
- Informacje dodatkowe
- Miejsce pracy – Samodzielny Referat Ekonomiczny Konrada Leczkowa 1A
- Czas pracy – poniedziałek, wtorek, czwartek 7:30 do 15:30, środa 8:00 do 17:00, piątek 7:30 do 14:30
- Oferowane wynagrodzenie zasadnicze brutto – od 4 000 zł do 4 200 zł + wysługa lat (ostateczna kwota uzależniona jest od posiadanego doświadczenia
i kompetencji).
W miesiącu poprzedzającym datę ogłoszenia konkursu wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Gdańsku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.