Firma ENERACE Sp. z o.o. poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: Pracownik wsparcia obsługi klienta – możliwość pracy zdalnej.
Jeśli lubisz pracę analityczną i obcowanie z danymi oraz chcesz nauczyć się ciekawych zależności związanych z rynkami energii, to mamy dla Ciebie zajęcie.
Excel nie może być Ci obcy, bo będzie dla Ciebie codziennym wsparciem. Przyda się również dobra znajomość języka angielskiego. Jeśli znasz inne języki obce, to jeszcze lepiej. W Twojej pracy ważna będzie dokładność i dbałość o szczegóły i systematyczność w działaniu.
Oprócz Excela istotnym wsparciem będzie dla Ciebie nasz autorski system ENERACE.online, do którego będziesz mieć dostęp, a my nauczymy Cię jego obsługi.
Jeśli lubisz szukać informacji na ciekawe tematy związane z rynkami energii, to bardzo dobrze!
Chcesz i możesz pracować zdalnie?
Nie musisz znać się na rynku energii, nauczymy Cię.
Oferujemy pracę w mocno rozwijającym się startupie.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres: wojciech.nowotnik@enerace.eu
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb obecnego i przyszłych procesów rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.)”.
Zastrzegamy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.