HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji
i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Wsparcie Administracyjne Oddziału
Miejsce pracy: Gdańsk/ ul. Grunwaldzka
Liczba wakatów: 1
Firma z branży inżynieryjnej
Zakres zadań:
- Nadzór nad dokumentacją dotyczącą reklamacji, procesu sprzedaży i serwisu (rejestracja umów w systemie, aktualizacja umów serwisowych oraz przedłużanie umów terminowych);
- Przygotowywanie dokumentów dotyczących zmian warunków współpracy z klientem;
- Bieżąca obsługa biura (korespondencja firmowa, obsługa centrali telefonicznej) oraz dbałość o efektywny kontakt z klientami;
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji oraz nadzór nad obiegiem dokumentów w oddziale;
- Raportowanie statystyk związanych z działalnością oddziału.
Wymagania:
- Doświadczenie na stanowisku administracyjnym;
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel);
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- Duża samodzielność w pracy;
- Zaangażowanie i dokładność;
- Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
- Stawkę godzinową: 19zł/h brutto;
- Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku;
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji.
Zainteresowane osoby proszę o składanie aplikacji poprzez formularz na stronie:
https://www.hr-line.pl/oferta_pracy/349559
bądź za pośrednictwem maila: wiktoria.melaniuk@hropersonnel.com
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.