Wsparcie Administracyjne Oddziału

Wsparcie Administracyjne Oddziału

06 lutego 2019

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji
i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru  zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na  wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Wsparcie Administracyjne Oddziału

Miejsce pracy: Gdańsk/ ul. Grunwaldzka

Liczba wakatów: 1

Firma z branży inżynieryjnej

Zakres zadań:

  • Nadzór nad dokumentacją dotyczącą reklamacji, procesu sprzedaży i serwisu (rejestracja umów w systemie, aktualizacja umów serwisowych oraz przedłużanie umów terminowych);
  • Przygotowywanie dokumentów dotyczących zmian warunków współpracy z klientem;
  • Bieżąca obsługa biura (korespondencja firmowa, obsługa centrali telefonicznej) oraz dbałość o efektywny kontakt z klientami;
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji oraz nadzór nad obiegiem dokumentów w oddziale;
  • Raportowanie statystyk związanych z działalnością oddziału.

 

Wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku administracyjnym;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym Excel);
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
  • Duża samodzielność w pracy;
  • Zaangażowanie i dokładność;
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego.

 

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
  • Stawkę godzinową: 19zł/h brutto;
  • Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku;
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej organizacji.

 

Zainteresowane osoby proszę o składanie aplikacji poprzez formularz na stronie:

https://www.hr-line.pl/oferta_pracy/349559

bądź za pośrednictwem maila: wiktoria.melaniuk@hropersonnel.com

 

Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.