Strategia sprzedaży usług projektowania wnętrz - Sopocka Akademia Nauk Stosowanych
Strategia sprzedaży usług projektowania wnętrz

Strategia sprzedaży usług projektowania wnętrz

flaga
poziom
Szkolenie
profil
Praktyczny
tryb
stacjonarny/weekendowy
dyplom
Certyfikat
czas trwania
16 h
język
polski
termin szkolenia
czerwiec 2024
lokalizacja
Sopot

cel szkolenia

Celem szkolenia jest zbudowanie świadomości znaczenia strategii sprzedaży dla usług projektowania wnętrz,

dopasowania tej strategii do własnego stylu pracy z klientami oraz specjalizacji, określenia profilu klienta oraz przećwiczenie metod sprzedaży empatycznej pozwalającej dotrzeć do głębokich motywacji klienta do zakupu oraz jego potrzeb projektowych.

Do kogo adresowane jest nasze szkolenie?

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do projektantów wnętrz.

Jakie zdobędziesz umiejętności

Po ukończeniu szkolenia jego uczestnicy będą potrafili: dzięki szkoleniu uczestnicy poszerzą swoją wiedzę na temat świadomego kształtowania strategii sprzedaży usług projektowania wnętrz, określania swojej unikatowości i tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku. Dowiedzą się jak metody sprzedaży empatycznej oraz aktywne słuchanie wspierają zdobywanie zleceń, budowanie relacji z klientem oraz ułatwiają realizację procesu projektowego. Przećwiczą zadawanie pytań otwartych i otwierających klienta, doświadczą słuchania i bycia wysłuchanym.

W programie znajdziesz takie przedmioty jak:

  • strategia sprzedaży usług projektowania wnętrz,
  • klient, oferta i droga klienta,
  • sprzedaż empatyczna i metoda „podnoszenia słów”,
  • aktywne słuchanie.

Prowadząca

Kto będzie Cię uczyć?

avatar
Anna Łuńska
Prowadząca szkolenie

Projektantka architektury wnętrz i wystawiennictwa, design coach. Absolwentka Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi oraz Akademii Coachingu WSB w Gdańsku. Ukończyła też Akademię Sprzedaży oraz Akademię Komunikacji Tomasza Zielińskiego. Właścicielka pracowni projektowania wnętrz. Specjalizuje się w tworzeniu projektów wnętrz dopasowanych do osobowości klientów. Twórczyni marki „Wnętrza Nieoczywiste” łączącej wnętrze i potrzeby człowieka z przestrzenią, w której funkcjonuje. Pasjonatka Visual Merchandisingu oraz tematyki związanej z oddziaływaniem przestrzeni na emocje i zachowania człowieka. Wykorzystuje w projektowaniu elementy procesu sprzedaży, metody Design Thinking oraz NVC ze szczególnym uwzględnieniem budowania relacji i komunikowania się z klientem, jakości procesu obsługi klienta, sposobu radzenia sobie z sytuacjami trudnymi. Propagatorka podejścia empatycznego, opartego na badaniu głębokiej motywacji klienta do zakupu oraz na zadawaniu pytań i słuchaniu.

Rozwiń
Zwiń

opłaty

Strategia sprzedaży usług proj. wnętrz

16 h
Płatność jednorazowa 650 PLN

organizacja zajęć

Zajęcia odbywają się w weekendy sob.-nd./lub w ciągu tygodnia, śr.-czw., w godz. 9.00-17.00.

Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów w grupach, z wykorzystaniem technik aktywizujących.

rekrutacja

Zasady naboru

Kolejność zgłoszeń
Nabór jest otwarty cały rok, ale warto, jak najszybciej dostarczyć nam formularz zgłoszeniowy. Dzięki temu możemy dać gwarancję zarezerwowanego miejsca. Im później zgłaszają się kursanci, tym są mniejsze szanse na wolne miejsce w grupie.
Brak limitu wiekowego
Na kursy przyjmujemy zarówno osoby w wieku nastoletnim, jak i starsze roczniki. Sopocka jest otwarta na każdego.
Formularz zgłoszeniowy
Pobierz dokument, wypełnij dane osobowe oraz zadeklaruj wybrany kurs/szkolenie.

Termin i miejsce składania dokumentów

Podpisany formularz można dostarczyć mailowo na szkolenia@sopocka.edu.pl, składać osobiście lub za pośrednictwem poczty/kuriera.

BIURO STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I SZKOLEŃ
SANS SOPOT
Rzemieślnicza 5, 81-855 Sopot

Biuro Studiów Podyplomowych i Szkoleń jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-16:00.

kontakt

Biuro Studiów Podyplomowych i Szkoleń

EMAIL

szkolenia@sopocka.edu.pl

NUMER TELEFONU KOMÓRKOWY

(+48) 509 655 417

(+48) 531 915 560

    Zostaw swój email, by uzyskać więcej informacji.

    Skip to content