cel szkolenia
dopasowania tej strategii do własnego stylu pracy z klientami oraz specjalizacji, określenia profilu klienta oraz przećwiczenie metod sprzedaży empatycznej pozwalającej dotrzeć do głębokich motywacji klienta do zakupu oraz jego potrzeb projektowych.
Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do projektantów wnętrz.
Po ukończeniu szkolenia jego uczestnicy będą potrafili: dzięki szkoleniu uczestnicy poszerzą swoją wiedzę na temat świadomego kształtowania strategii sprzedaży usług projektowania wnętrz, określania swojej unikatowości i tworzenia przewagi konkurencyjnej na rynku. Dowiedzą się jak metody sprzedaży empatycznej oraz aktywne słuchanie wspierają zdobywanie zleceń, budowanie relacji z klientem oraz ułatwiają realizację procesu projektowego. Przećwiczą zadawanie pytań otwartych i otwierających klienta, doświadczą słuchania i bycia wysłuchanym.
Prowadząca
opłaty
16 h | |
---|---|
Płatność jednorazowa | 950 PLN |
organizacja zajęć
Zajęcia odbywają się w weekendy sob.-nd./lub w ciągu tygodnia, śr.-czw., w godz. 9.00-17.00.
Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatów w grupach, z wykorzystaniem technik aktywizujących.
rekrutacja
Termin i miejsce składania dokumentów
Podpisany formularz można dostarczyć mailowo na szkolenia@sopocka.edu.pl, składać osobiście lub za pośrednictwem poczty/kuriera.
BIURO STUDIÓW PODYPLOMOWYCH I SZKOLEŃ
SANS SOPOT
Rzemieślnicza 5, 81-855 Sopot
Biuro Studiów Podyplomowych i Szkoleń jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-16:00.