E-commerce i marketing internetowy - Sopocka Akademia Nauk Stosowanych
E-commerce i marketing internetowy

E-commerce i marketing internetowy

flaga
poziom
Studia podyplomowe
wydział
Wydział Ekonomii i Finansów
tryb
Niestacjonarny, hybrydowy
dyplom
Świadectwo studiów podyplomowych
czas trwania
1 rok (2 semestry)
język
polski
terminy
Rekrutacja od 01.11.2024 - 28.02.2025
lokalizacja
Sopot

Celem studiów jest dostarczeniu kompleksowej wiedzy i praktycznych umiejętności, które pozwolą absolwentowi skutecznie zarządzać lub rozwijać działalność e-commerce w dynamicznym środowisku online.

W trakcie studiów słuchacze dowiedzą się jak zarządzać aspektami operacyjnymi, strategicznymi i technologicznymi działalności e-commerce..

Nasza kadra składa się z ekspertów branżowych, którzy dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Przekazywane informacje są nie tylko teoretyczne, ale oparte na praktyce, abyś mógł/a śmiało stosować je w rzeczywistych sytuacjach biznesowych.

atuty kierunku

01
Studia dla każdego
Rozwiń
Zwiń

To doskonała okazja do uzupełnienia edukacji dla osób zainteresowanych rozwojem swoich kompetencji, ponieważ do ich rozpoczęcia nie trzeba posiadać dyplomu studiów z konkretnych kierunków ani doświadczenia w e-commerce .

02
Materiały dostępne dla słuchaczy
Rozwiń
Zwiń

W ramach opłaty za studia słuchacz otrzymuje materiały od wykładowców związane z tematyką prowadzonych zajęć. Oprócz tego słuchacz studiów podyplomowych ma pełny dostęp do specjalistycznego księgozbioru uczelnianej biblioteki oraz może liczyć na pomoc ze strony pracowników biblioteki w odszukaniu interesujących go informacji.

03
Kadra praktyków biznesu
Rozwiń
Zwiń

Zajęcia poprowadzą doświadczeni trenerzy, współpracujący na co dzień z dużymi firmami oraz wykładowcy akademiccy.

04
Organizacja zajęć
Rozwiń
Zwiń

Organizacja zajęć: zajęcia odbywają się 1-2 razy w miesiącu w soboty i niedziele (30-50 % zajęć w trybie online).

sobota – 08.00 – 16.00
niedziela – 08.00 – 16.00

Forma zaliczenia studiów – praca projektowa.

Do kogo adresowane są nasze studia?

Studia  dedykowane są osobom, które chcą pogłębić swoją wiedzę i umiejętności w tym obszarze. Rekomendowane są dla przedsiębiorców, analityków, pracowników działów marketingu, sprzedaży, absolwentów kierunków biznesowych oraz osób, które pragną rozpocząć swój własny biznes online.

Kto będzie Cię uczyć?
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. W 2023 r. uzyskała tytuł zawodowy adwokata. Doświadczenie praktyczne zdobywała w pracy w renomowanych trójmiejskich kancelariach oraz w działach prawnych przedsiębiorstw, szczególnie w obszarach obsługi korporacyjnej, procesowej oraz prawa własności intelektualnej. Specjalizuje się w świadczeniu pomocy prawnej z zakresu prawa własności intelektualnej i ochrony marki. Prowadzi szkolenia na ten temat w szczególności  dla branży e-commerce. Obecnie rozwija się w zakresie prawa nowych technologii, wparciu biznesów online oraz rozwoju AI. Posiada doświadczenie jako wykładowca na kierunku Business & Languages. Prywatnie miłośniczka podróży, zdrowego stylu życia oraz zwierząt.
Rozwiń
Zwiń
zdjecie autora
Iman Al-temimi - KOORDYNATORKA KIERUNKU
Doświadczony specjalista w dziedzinie reklamy płatnej Google Ads oraz analityki internetowej, posługujący się zaawansowanymi narzędziami takimi jak Google Analytics (UA/4) i Google Tag Manager. Praktyczna wiedza jako marketera/analityka, wzbogacona o umiejętności w projektowaniu stron i sklepów internetowych, pozwala mu na efektywne opracowywanie strategii analitycznych dla klientów. Absolwent studiów inżynierskich (elektronika i telekomunikacji) oraz magisterskich zarządzania projektami IT, co dodatkowo umocniło jego umiejętności w dziedzinie technologii oraz zarządzania. Jako wykładowca chce dzielić się swoim doświadczeniem i umiejętnościami z przyszłymi profesjonalistami w dziedzinie marketingu internetowego i analizy danych.
Rozwiń
Zwiń
zdjecie autora
Mateusz Zych - MARKETER, ANALITYK
Z wykształcenia psycholog z prawie dziesięcioletnim doświadczeniem w digital marketingu. Kreatywna liderka wykorzystująca swoją wiedzę o social media do tworzenia innowacyjnych strategii i koncepcji dla znanych polskich marek. Specjalizuje się w kreatywnym podejściu do zarządzania projektami i wykorzystuje je do przekształcania pomysłów w efektywne strategie marketingowe, które przemawiają do wyobraźni odbiorców. Od trzech lat jest wykładowcą na kierunku Social Media Manager, gdzie oprócz przekazywania praktycznej wiedzy z zakresu digital marketingu i koncepcji kreatywnych, dzieli się również wiedzą dotyczących generatywnych narzędzi sztucznej inteligencji i możliwościami, jakie dają w bieżącej pracy w marketingu cyfrowym. Wierzy, że połączenie kreatywności z najnowszymi technologiami jest kluczem do tworzenia innowacyjnych i skutecznych strategii marketingowych dla wielu branż i specjalizacji.
Rozwiń
Zwiń
zdjecie autora
mgr. Magdalena Firfa - DIGITAL MARKETING
Social Media Specialist. Z marketingiem związana od 6 lat. Obecnie pracuje w agencji digital marketingu, gdzie jest odpowiedzialna za szeroko pojętą obecność marek w mediach społecznościowych dla kluczowych klientów. Social media, influencer marketing, kreowanie wizerunku to tematy, w których zdecydowanie lubi się realizować.
Rozwiń
Zwiń
zdjecie autora
mgr. Martyna Błaszczok-Budai - SOCIAL MEDIA SPECIALIST
Absolwentka Architektury na Politechnice Gdańskiej. Współtwórczyni bydgoskiej pracowni projektowania wnętrz @pracownia.modelim. Laureatka prestiżowego, ogólnopolskiego konkursu architektonicznego „Wnętrze inspirowane naturą” z finałem w Walencji. Uczestniczka światowych targów designu Salonu de Mobile w Mediolanie. Od 2022 r. wykłada na kierunku Architektura Wnętrz na Politechnice Bydgoskiej Architektka, przedsiębiorczyni, wykładowca akademicki...Ciągle w ruchu, nieustannym rozwoju, pełna twórczej energii. Dzięki ukończonym anglojęzycznym studiom magisterskim wykorzystuje zdobyte narzędzia do rozwijania własnej działalności. Co roku aktywnie angażuje się w wydarzenia branżowe, zarówno te odbywające się w Polsce, jak i w największych miastach Europy. Na co dzień ceni spokój i prywatność, dając upust szaleństwa na alpejskich stokach. Podróżując po świecie, czerpie inspiracje nie tylko z architektury, ale również z talerza. Fanka tak dobrego jedzenia, jak i wina.
Rozwiń
Zwiń
zdjecie autora
mgr. inż. Marta Zarańska - ARCHITEKTKA
Doświadczony adwokat i przedsiębiorca. Od 2015 r. prowadzi Kancelarię Adwokacką w Warszawie oraz w Sopocie. Specjalizuje się ochronie danych osobowych, finansach i bankowości, obsłudze prawnej e-commerce, oraz w obsłudze korporacyjnej i compliance przedsiębiorców. Posiada również doświadczenie w prawie farmaceutycznym oraz prawie w marketingu. Współautor publikacji „Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione? Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności?” Prelegent na licznych konferencjach branży farmaceutycznej i zdrowotnej.
Rozwiń
Zwiń
zdjecie autora
Mateusz Dończyk – ADWOKAT
UX designerka z doświadczeniem w e-commerce, platformach rządowych, e-learningowych, i rozwojowych. Posiada doświadczenie w narzędziach analitycznych jak Google analytics i hotjar. Wiedza z zakresu psychologii użytkownika, behawioru a także budowania emocji wokół produktu pozwala jej na świadome budowanie doświadczeń użytkowników. Podczas swojej kariery miała mentorów z kultowych firm jak Ikea, Miro, Spotify itp. Jako wykładowca chce tchnąć pasję w słuchaczy, aby zarazić ich zainteresowaniem odnośnie do kształtowania doświadczeń użytkownika.
Rozwiń
Zwiń
zdjecie autora
Patrycja Bolesta

Chcesz poznać
pełny program nauczania?

Przedstawiony plan ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.

opłaty

Studia niestacjonarne i hybrydowe

I rok
Płatność roczna 5500zł  
Płatność za semestr 2 x  2800 zł
Płatność w 10 ratach 10 x  570 zł
Płatność w 12 ratach 12 x 480 zł
Opłata wpisowa 200 zł 0 zł

rekrutacja

Zasady naboru

Kolejność zgłoszeń
Po starcie rekrutacji warto, jak najszybciej dostarczyć nam komplet dokumentów. Dzięki temu możemy dać gwarancję zarezerwowanego miejsca. Im później zgłaszają się kandydaci, tym są mniejsze szanse na wolne miejsce w grupie.
Dyplom studiów wyższych I stopnia lub studiów jednolitych
Uczestnikami studiów podyplomowych mogą być absolwenci studiów licencjackich, inżynierskich i magisterskich. O przyjęciu kandydata na studia decyduje kolejność zgłoszeń.

Etapy rekrutacji

  1. IRK INTERNETOWA REJESTRACJA KANDYDATA – to podstawowy krok, który należy zrobić, aby dołączyć do naszej akademickiej społeczności. To tutaj odbywa się rejestracja online. Po wpisaniu danych osobowych wybiera się kierunek studiów, a system generuje gotowe dokumenty rekrutacyjne.
  2. Opłata rekrutacyjna – należy ją wpłacić na podany w IRK numer konta. Co jeżeli wybrany kierunek się nie uruchomi? Spokojnie, to nie zdarza się często! Wyślij e-mail z prośbą o zwrot należności, a pieniądze z powrotem trafią na Twoje konto. Psst… zajrzyj tutaj, może aktualnie mamy promocję.
  3. Dokumenty rekrutacyjne – z perspektywy biura rekrutacji, jest to najbardziej pożądany element. Jakie to dokumenty i skąd je wziąć? W IRK jest cała lista wygenerowanych dokumentów, wg. której należy je skompletować.
  4. Dyplom studiów wyższych I stopnia lub studiów jednolitych – po otrzymaniu upragnionego dyplomu prosimy o jak najszybsze dostarczenie go do biura rekrutacji. Na początek można je wgrać w formie skanu do IRK, ale okazanie oryginału (najpóźniej do 1 października) jest absolutnie niezbędne. Uwaga! Do czasu wyrobienia dyplomu po obronie, do celów rekrutacyjnych możesz dostarczyć zaświadczenie o ukończeniu studiów z dziekanatu.
  5. Decyzja o przyjęciu na studia – oczekuj na swoim koncie IRK zmiany statusu!

Termin i miejsce składania dokumentów

Podpisane dokumenty należy dostarczyć w ciągu 7 dni od daty rejestracji. Przyszły słuchaczu, nie zapomnij zabrać ze sobą dowodu osobistego! Dokumenty można składać osobiście lub za pośrednictwem poczty/kuriera.

ADRES
SANS Sopot
ul. Rzemieślnicza 5, 81-855 Sopot 

Najczęściej zadawane pytania

kontakt

Biuro Studiów Podyplomowych i Szkoleń

EMAIL

podyplomowe@sopocka.edu.pl

NUMER TELEFONU KOMÓRKOWY

(+48) 509 655 417

(+48) 531 915 560

    Zostaw swój email, by uzyskać więcej informacji.

    Skip to content