Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. W 2023 r. uzyskała tytuł zawodowy adwokata. Doświadczenie praktyczne zdobywała w pracy w renomowanych trójmiejskich kancelariach oraz w działach prawnych przedsiębiorstw, szczególnie w obszarach obsługi korporacyjnej, procesowej oraz prawa własności intelektualnej. Specjalizuje się w świadczeniu pomocy prawnej z zakresu prawa własności intelektualnej i ochrony marki. Prowadzi szkolenia na ten temat w szczególności dla branży e-commerce. Obecnie rozwija się w zakresie prawa nowych technologii, wparciu biznesów online oraz rozwoju AI. Posiada doświadczenie jako wykładowca na kierunku Business & Languages. Prywatnie miłośniczka podróży, zdrowego stylu życia oraz zwierząt.
Doświadczony specjalista w dziedzinie reklamy płatnej Google Ads oraz analityki internetowej, posługujący się zaawansowanymi narzędziami takimi jak Google Analytics (UA/4) i Google Tag Manager. Praktyczna wiedza jako marketera/analityka, wzbogacona o umiejętności w projektowaniu stron i sklepów internetowych, pozwala mu na efektywne opracowywanie strategii analitycznych dla klientów. Absolwent studiów inżynierskich (elektronika i telekomunikacji) oraz magisterskich zarządzania projektami IT, co dodatkowo umocniło jego umiejętności w dziedzinie technologii oraz zarządzania. Jako wykładowca chce dzielić się swoim doświadczeniem i umiejętnościami z przyszłymi profesjonalistami w dziedzinie marketingu internetowego i analizy danych.
Z wykształcenia psycholog z prawie dziesięcioletnim doświadczeniem w digital marketingu. Kreatywna liderka wykorzystująca swoją wiedzę o social media do tworzenia innowacyjnych strategii i koncepcji dla znanych polskich marek. Specjalizuje się w kreatywnym podejściu do zarządzania projektami i wykorzystuje je do przekształcania pomysłów w efektywne strategie marketingowe, które przemawiają do wyobraźni odbiorców. Od trzech lat jest wykładowcą na kierunku Social Media Manager, gdzie oprócz przekazywania praktycznej wiedzy z zakresu digital marketingu i koncepcji kreatywnych, dzieli się również wiedzą dotyczących generatywnych narzędzi sztucznej inteligencji i możliwościami, jakie dają w bieżącej pracy w marketingu cyfrowym. Wierzy, że połączenie kreatywności z najnowszymi technologiami jest kluczem do tworzenia innowacyjnych i skutecznych strategii marketingowych dla wielu branż i specjalizacji.
Social Media Specialist. Z marketingiem związana od 6 lat. Obecnie pracuje w agencji digital marketingu, gdzie jest odpowiedzialna za szeroko pojętą obecność marek w mediach społecznościowych dla kluczowych klientów. Social media, influencer marketing, kreowanie wizerunku to tematy, w których zdecydowanie lubi się realizować.
Absolwentka Architektury na Politechnice Gdańskiej. Współtwórczyni bydgoskiej pracowni projektowania wnętrz @pracownia.modelim. Laureatka prestiżowego, ogólnopolskiego konkursu architektonicznego „Wnętrze inspirowane naturą” z finałem w Walencji. Uczestniczka światowych targów designu Salonu de Mobile w Mediolanie. Od 2022 r. wykłada na kierunku Architektura Wnętrz na Politechnice Bydgoskiej Architektka, przedsiębiorczyni, wykładowca akademicki...Ciągle w ruchu, nieustannym rozwoju, pełna twórczej energii. Dzięki ukończonym anglojęzycznym studiom magisterskim wykorzystuje zdobyte narzędzia do rozwijania własnej działalności. Co roku aktywnie angażuje się w wydarzenia branżowe, zarówno te odbywające się w Polsce, jak i w największych miastach Europy. Na co dzień ceni spokój i prywatność, dając upust szaleństwa na alpejskich stokach. Podróżując po świecie, czerpie inspiracje nie tylko z architektury, ale również z talerza. Fanka tak dobrego jedzenia, jak i wina.
Doświadczony adwokat i przedsiębiorca. Od 2015 r. prowadzi Kancelarię Adwokacką w Warszawie oraz w Sopocie. Specjalizuje się ochronie danych osobowych, finansach i bankowości, obsłudze prawnej e-commerce, oraz w obsłudze korporacyjnej i compliance przedsiębiorców. Posiada również doświadczenie w prawie farmaceutycznym oraz prawie w marketingu. Współautor publikacji „Reklama apteki. Czy naprawdę wszystko jest zabronione? Praktyczny przewodnik po możliwych formach aktywności?” Prelegent na licznych konferencjach branży farmaceutycznej i zdrowotnej.
UX designerka z doświadczeniem w e-commerce, platformach rządowych, e-learningowych, i rozwojowych. Posiada doświadczenie w narzędziach analitycznych jak Google analytics i hotjar. Wiedza z zakresu psychologii użytkownika, behawioru a także budowania emocji wokół produktu pozwala jej na świadome budowanie doświadczeń użytkowników. Podczas swojej kariery miała mentorów z kultowych firm jak Ikea, Miro, Spotify itp. Jako wykładowca chce tchnąć pasję w słuchaczy, aby zarazić ich zainteresowaniem odnośnie do kształtowania doświadczeń użytkownika.