Komunikacja wizerunkowa i medialna - Sopocka Akademia Nauk Stosowanych
Komunikacja wizerunkowa i medialna

Komunikacja wizerunkowa i medialna

flaga
poziom
Studia podyplomowe
wydział
Wydział Ekonomii i Finansów
tryb
Niestacjonarny, hybrydowy
dyplom
Świadectwo studiów podyplomowych
czas trwania
1 rok (2 semestry)
język
polski
terminy
Rekrutacja od 15.03.2024 do 31.10.2024
lokalizacja
Sopot

Komunikacja społeczna to kierunek dający wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania, ekonomii, socjologii, mediów.

To odpowiedź na widoczne trendy w rozwoju społeczno-gospodarczym, m.in. prywatyzacji usług społecznych, zmian demograficznych, samorządowej aktywizacji społecznej, rozwoju inicjatyw społecznej odpowiedzialności biznesu, czy rosnącej roli organizacji pozarządowych.

atrybuty kierunku

01
Studia dla każdego
Rozwiń
Zwiń

To doskonała okazja do rozpoczęcia uzupełnienia edukacji, ale również zmiany kierunku studiów i przebranżowienia się dla zainteresowanych rozwojem swoich kompetencji w branży, ponieważ do ich rozpoczęcia nie trzeba posiadać dyplomu studiów I stopnia z konkretnych kierunków.

02
Materiały dostępne dla słuchaczy
Rozwiń
Zwiń

W ramach opłaty za studia słuchacz otrzymuje materiały od wykładowców związane z tematyką prowadzonych zajęć. Oprócz tego słuchacz studiów podyplomowych ma pełny dostęp do specjalistycznego księgozbioru uczelnianej biblioteki oraz może liczyć na pomoc ze strony pracowników biblioteki w odszukaniu interesujących go informacji.

03
Kadra praktyków życia gospodarczego
Rozwiń
Zwiń

Zajęcia na tym kierunku w dużej części prowadzone są w formie warsztatów i projektów przez specjalistów w danej dziedzinie i praktyków.

04
Organizacja zajęć
Rozwiń
Zwiń

Organizacja zajęć: zajęcia odbywają się 1-2 razy w miesiącu w soboty i niedziele (50 % zajęć w trybie online).

sobota – 08.00 – 16.00
niedziela – 08.00 – 16.00

Forma zaliczenia studiów:

  • Aktywne uczestnictwo w zajęciach dydaktycznych,
  • Zaliczenie poszczególnych przedmiotów, mieszczących się w programie studiów.

cel studiów

Ukończenie studiów ma przygotować absolwentów rozumiejących procesy zachodzące w krajowej i globalnej gospodarce oraz projektujących i realizujących strategie społeczne i informacyjne.

Do kogo adresowane są studia?

Absolwenci studiów wyższych szukający zatrudnienia w administracji rządowej i samorządowej, w przedsiębiorstwach usług społecznych, podmiotach ekonomii społecznej, agencjach public relations. Studia przygotowują także do pracy m.in. na stanowisku rzecznika prasowego, specjalisty odpowiedzialnego za kształtowania polityki informacyjnej i strategii komunikowania przedsiębiorstwa i instytucji, a także specjalisty ds. społecznej odpowiedzialności biznesu i public relations. Rozwijają również kompetencje menedżerskie.

wykładowcy

Kto będzie Cię uczyć?

avatar
Wojciech Błaszkowski
Opiekun kierunku

Absolwent Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego, gdzie uzyskał tytuł doktora w dyscyplinie ekonomia i finanse, a także Akademii Wychowania Fizycznego w Gdańsku. Bierze udział w wielu projektach szkoleniowo- edukacyjnych, również o charakterze międzynarodowym. Autor publikacji z obszaru gospodarczego oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Doświadczenie zawodowe, poza obszarem akademickim, zdobywał pracując m.in. jako audytor, doradca ekonomiczny oraz dyrektor niepublicznych szkół międzynarodowych. Posiada również praktykę w zakresie prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Od 2006 roku związany z samorządem lokalnym, w ramach którego pełnił funkcje: wiceprzewodniczącego Rady Miasta Gdańska, przewodniczącego Komisji Edukacji, wiceprzewodniczącego Gdańskiej Rady Oświatowej oraz członka Komisji Strategii i Budżetu Miasta. Zaangażowany w proces tworzenia strategii edukacyjnej Miasta Gdańska.

Rozwiń
Zwiń
avatar
Luiza Olichwier-Skwierawska
Wykładowczyni

Ekspert ds. rozwoju i szkoleń, wykładowca akademicki, trener, coach, moderator design thinking. Realizuję i wdrażam programy szkoleniowe, doradzam w strategicznym zarządzaniu organizacją. Współtworzyłam proces powstawania nowej identyfikacji wizualnej Akademii Muzycznej w Gdańsku, która została wyróżniona w konkursie Dobry Wzór Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Realizowałam projekty m.in. dla Google, Nordea IT, Nationale Nederlanden, Allcon, JYSK, Inkubator STARTER, Hevelianum, Politechnika Gdańska, Puckie Hospicjum

Rozwiń
Zwiń
avatar
Marcelina Hernik
Wykładowczyni

Pedagog, Terapeuta, Ekspertka dostępności w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, gdzie zajmuje się m.in. szkoleniami w zakresie równego traktowania z obszaru dostępności i niepełnosprawności oraz standardów komunikacji współpracy i obsługi osób ze szczególnymi potrzebami. Jak również zajmuje się realizacją audytów dostępności architektonicznej oraz komunikacyjno-informacyjnej na terenie miasta, analizą i konsultacją  pod względem dostępności, w tym cyfrowej i jej zgodności ze standardami WCAG 2.1. Ponad to konsultacją projektów, inicjatyw i przedsięwzięć.  Prezeska fundacji I Se You, niosącej wsparcie osobom z dysfunkcją wzroku. Ambasadorka i sygnatariuszka na rzecz dostępności w Ministerstwie Funduszy i Polityki Regionalnej. Członkini Gdańskiej Rady Równego Traktowania oraz Rady Dostępności. Przewodnicząca Zespołu Koordynatorów ds. Dostępności. Autorka i współautorka wielu publikacji z dziedziny dostępności, równego traktowania i edukacji włączającej.

Rozwiń
Zwiń
avatar
Magdalena Kiljan
Wykładowczyni

Od 2017 r. jest rzeczniczką prasową Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni – jednostki budżetowej Miasta Gdańska. Przez 2 lata funkcję rzecznika prasowego ale też Administratora Bezpieczeństwa Informacji pełniła w Pomorskiej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa (2015–2016). Wcześniej przez 8 lat (2006–2014) pracowała w rozgłośni Radia Plus Gdańsk jako reporter i wydawca.  Realizowała promocyjne materiały filmowe i prasowe dla prywatnych podmiotów. Występowała w roli konferansjera. Prowadziła liczne wydarzenia kulturalne, społeczne, sympozja i konferencje. Przygodę zawodową zaczęła w Stowarzyszeniu Sztuki Intermedialnej „Bursztynowe Oko”, organizatora Festiwalu Polskich Wideoklipów Yach Film i innych wydarzeń kulturalnych, pokazów mody, produkcji wideoklipów. Swoją wiedzą dzieli się ze słuchaczami studiów podyplomowych „Event Menager” na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego.  Jej największym sukcesem, dziełem życia są dwie już dorosłe córki.  Odpoczywa na długich spacerach po lesie. Uwielbia biegać, jeździć rowerem i porządnie się zmęczyć na siłowni. Bardzo ceni sobie jakość w relacjach z drugim człowiekiem.

Rozwiń
Zwiń
avatar
Anna Korcz
Wykładowczyni

Absolwentka Wydziału Pedagogiki Uniwersytetu Gdańskiego, gdzie uzyskała tytuł magistra. Nauczycielka dyplomowana języka polskiego, edukacji zintegrowanej i bibliotekoznawstwa z wieloletnim stażem. Autorka podręczników szkolnych oraz wydawnictw pomocniczych do nauczania języka polskiego. Ekspert z zakresu awansu zawodowego nauczycieli. Współtwórczymi programów edukacyjnych oraz projektów w obszarze nauczania. Od ponad 20 lat związana z Gdańską Fundacją Oświatową.

Rozwiń
Zwiń
avatar
Renata Czajkowska
Wykładowczyni

Z wykształcenia skandynawista, dodatkowo ukończyła studia podyplomowe z zakresu zarządzania, zarządzania zasobami ludzkimi oraz marketingu. Rozwijała umiejętności w Akademii Coachingu według metodologii ICF przy Agencji Rozwoju Pomorza i uzyskała certyfikację jako coach WIAL Action Learning. Zarządza firmą doradztwa personalnego HR Concept z ponad 20-letnim doświadczeniem w procesach rekrutacyjnych, w tym w budowaniu start-upów dla Metsa Group SSC i Swarovski GBS, rekrutacji masowej, ale również w head-huntingu. Projektowała i usprawniała procesy rekrutacji, budowała też niezbędne narzędzia dla zespołów HR i menedżerów rekrutujących. Wprowadzała skutecznie zwinne praktyki do HR. Przeprowadziła wiele szkoleń w tym z zakresu: komunikacji, zarządzania efektywnością pracy, zarządzania celami, rozmów oceniających, zarządzania karierą, budowania zespołu, rekrutacji i selekcji, inteligencji emocjonalnej, coachingu i mentoringu, Action Learning.

Rozwiń
Zwiń
avatar
Leszek Leśniewski
Wykładowca

Doktor nauk ekonomicznych specjalność ekonomia międzynarodowa. Ukończył studia z Logistyki i Transportu, Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych, Mechanizmów Funkcjonowania Strefy Euro, Prawa Cywilnego oraz Skandynawistyki. Doświadczony pracownik naukowo-dydaktyczny Sopockiej Akademii Nauk Stosowanych, praktyk biznesu w obszarze finansów i bankowości międzynarodowej.  W prowadzonych zajęciach wykorzystuje nowoczesne metody nauczania, w celu przedstawienia uczestnikom zarówno ujęcie teoretyczne, jak i praktyczne zjawisk prawno-ekonomicznych w gospodarce i na rynkach.

 

 

 

Rozwiń
Zwiń

Chcesz poznać
pełny program nauczania?

Przedstawiony plan ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 par. 1 Kodeksu Cywilnego.

opłaty

Studia niestacjonarne

I rok
Płatność roczna 4500 zł    4 000 zł
Płatność za semestr 2 x  2300 zł  2 050 zł
Płatność w 10 ratach 10 x  470 zł   420 zł
Opłata wpisowa 200 zł 0 zł

 

rekrutacja

Zasady naboru

Kolejność zgłoszeń
Po starcie rekrutacji warto, jak najszybciej dostarczyć nam komplet dokumentów. Dzięki temu możemy dać gwarancję zarezerwowanego miejsca. Im później zgłaszają się kandydaci, tym są mniejsze szanse na wolne miejsce w grupie.
Dyplom studiów wyższych I stopnia lub studiów jednolitych
Uczestnikami studiów podyplomowych mogą być absolwenci studiów licencjackich, inżynierskich i magisterskich. O przyjęciu kandydata na studia decyduje kolejność zgłoszeń.

Etapy rekrutacji

  1. IRK INTERNETOWA REJESTRACJA KANDYDATA – to podstawowy krok, który należy zrobić, aby dołączyć do naszej akademickiej społeczności. To tutaj odbywa się rejestracja online. Po wpisaniu danych osobowych wybiera się kierunek studiów, a system generuje gotowe dokumenty rekrutacyjne.
  2. Opłata rekrutacyjna – należy ją wpłacić na podany w IRK numer konta. Co jeżeli wybrany kierunek się nie uruchomi? Spokojnie, to nie zdarza się często! Wyślij e-mail z prośbą o zwrot należności, a pieniądze z powrotem trafią na Twoje konto. Psst… zajrzyj tutaj, może aktualnie mamy promocję.
  3. Dokumenty rekrutacyjne – z perspektywy biura rekrutacji, jest to najbardziej pożądany element. Jakie to dokumenty i skąd je wziąć? W IRK jest cała lista wygenerowanych dokumentów, wg. której należy je skompletować.
  4. Dyplom studiów wyższych I stopnia lub studiów jednolitych – po otrzymaniu upragnionego dyplomu prosimy o jak najszybsze dostarczenie go do biura rekrutacji. Na początek można je wgrać w formie skanu do IRK, ale okazanie oryginału (najpóźniej do 1 października) jest absolutnie niezbędne. Uwaga! Do czasu wyrobienia dyplomu po obronie, do celów rekrutacyjnych możesz dostarczyć zaświadczenie o ukończeniu studiów z dziekanatu.
  5. Decyzja o przyjęciu na studia – oczekuj na swoim koncie IRK zmiany statusu!

Termin i miejsce składania dokumentów

Podpisane dokumenty należy dostarczyć w ciągu 7 dni od daty rejestracji. Przyszły słuchaczu, nie zapomnij zabrać ze sobą dowodu osobistego! Dokumenty można składać osobiście lub za pośrednictwem poczty/kuriera.

ADRES
SANS Sopot
ul. Rzemieślnicza 5, 81-855 Sopot 

Najczęściej zadawane pytania

kontakt

Biuro Studiów Podyplomowych i Szkoleń

EMAIL

podyplomowe@sopocka.edu.pl

NUMER TELEFONU KOMÓRKOWY

(+48) 509 655 417

(+48) 531 915 560

    Zostaw swój email, by uzyskać więcej informacji.

    Skip to content