Kompleksowy Rozwój Uczelni na Kierunkach Kreatywnych - Sopocka Akademia Nauk Stosowanych

Warning: Undefined property: WP_Error::$cat_ID in /home/server857667/ftp/sopocka.edu.pl/wp-content/themes/sans/head-cst.php on line 5
Historia uczelni
Granty międzynarodowe i krajowe
Kompleksowy Rozwój Uczelni na Kierunkach Kreatywnych

Kompleksowy Rozwój Uczelni na Kierunkach Kreatywnych

W latach 2019-2023 Uczelnia realizowała projekt „Kompleksowy Rozwój Uczelni na Kierunkach Kreatywnych”.

 

Celem głównym projektu był wzrost jakości i efektywności kształcenia oraz procesów zarządzania w Sopockiej Akademii Nauk Stosowanych poprzez:

● opracowanie i realizację zmodyfikowanego programu kształcenia na kierunku Architektura dla 38 studentów,

● realizację wsparcia dla 76 studentów w postaci szkoleń, zajęć warsztatowych, wizyt studyjnych oraz formach aktywności wynikających ze współpracy uczelni z pracodawcami,

● realizację staży krajowych dla 40 studentów,

● wdrożenie informatycznych narzędzi zarządzania uczelniami, w tym szkolenia dla 62 pracowników uczelni,

● zwiększenia dostępności do nowych programów kształcenia dostosowanych do potrzeb społ.-gosp.,

● podniesienia kompetencji studentów,

● wsparcia procesów kształcenia i zarządzania na Uczelni.

 

Osiągnięte rezultaty projektu

W trakcie realizacji projektu przygotowano i wdrożono nowy program studiów na kierunku Architektura, który kontynuowany był w ramach kolejnych naborów studentów (2021,2022,2023). W trakcie opracowywania poszczególnych przedmiotów szczególny nacisk położono na praktyczny charakter kształcenia, co zostało docenione przez firmy architektoniczne przyjmujące studentów na staże i praktyki.

Podniesiono kompetencje studentów poprzez ich udział w kursach i szkoleniach (między innymi Modelowanie 3D i wizualizacji w 3DSMax, Energoefektywność w budownictwie).

Przeprowadzono szereg szkoleń dla kadry dydaktycznej uczelni, kadry zarządzającej i administracyjnej, co pozwoliło znacząco podnieść kwalifikacje pracowników.

Zorganizowano 61 studenckich staży zawodowych w firmach architektonicznych i biurach projektowych (wskaźnik osiągnięty na poziomie 152% w stosunku do zakładanej wartości). W efekcie znacząca grupa studentów otrzymała propozycję pracy bądź współpracy w firmach, w których odbywała staże.

Wprowadzono nowoczesne oprogramowanie do zarządzania uczelnią, w tym program BAZUS (automatyzujący pracę dziekanatu i wspomagający obsługę działu księgowości, finansów oraz kadr uczelni) i EDUPORTAL wspomagający proces nauczania i umożliwiający naukę zdalną.

Zmodernizowano także wyposażenie informatyczne uczelni poprzez zainstalowanie nowych serwerów i urządzeń towarzyszących oraz zakup laptopów.

01
Zapytanie ofertowe nr ZO/POWRZ093/26-20/platforma_edukacyjna (w tym 6 załączników będących integralną częścią zapytania ofertowego)
Skip to content